Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PC->Xbox o lite nybörjar frågor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PC->Xbox o lite nybörjar frågor

Tja

Fick hem mitt Xbox idag, chippat. Vore tacksam om nån kunde svara på följande frågor.

1. Klockan stämmer inte, försökt ställa in den flera gånger i dashborden men d verkar inte funka.

2. Bilden verkar inte rymmas på TV-rutan när jag står i menyerna. Har inte hunnit testa nåt spel än men.

3. Har läst o laddat ned guid, men förstår inte riktigt hur jag ska installera Media Center. Har den som .rar fil i datorn. Ska jag packa upp den, sen föra över den till Xbox:n via FlashFXP? D e ju liksom många filer.. Och hur kör jag sedan programmet?

4. Försökt ladda ned Soul Calibur 2 o har inte laddat ned nån nedpackad version. Har alltså 4 st högst märkliga filer, hur vet jag om d e hela spelet? Och hur gör jag för att föra över spelet till HD:n i Xbox:n? För jag bara över den 4 filerna? Behöver jag inte skapa mapp innan? Gör den d själv om jag använder FlashFXP?

D va väl allt för tillfället, vore jättetacksam för svar!!
    Har som sagt laddat ned .pdf guiden men d stod inte i detalj där. Detta e första gången jag ens försöker nåt med min Xbox..

MVH

Xbox media center är installerat på boxar vi levererar, och guiden är anpassad för xboxar med "vår" standardinstallation av programvaror osv.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X