Vi säljer den för 1200:- inkl montering i xbox, skall du bara ha disken tar vi 1100:- (sälja lösa diskar är inte vår grej...), billigaste butiken i stan tar väl c:a 900:- för den disken.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
120 gb hdd??
Collapse
X
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Fanns dom att få tag på nu? Jag hittade inga förra veckan iaf, det är den hårddisk jag tycker är mest optimal för xbox just nu pris/prestandamässigt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Då 7200 rpm kan bli rätt varma rekommenderar jag att välja en på 5400 rpm. Du märker nästan ändå ingen skillnad i prestenda på xboxen. Dessutom är diskarna på 5400 rpm tystare. Tycker personligen xboxen redan är något högljudd så vore jag du hade jag inskaffat en 5400 rpm disk. Har läst att Samsungs Spinpoint v80 kan krångla i boxen. Synd för den är billig. Beställde en Maxtor DiamondMax 16 160GB/IDE133 5400 rpm igår, priset ligger på ca 1000 kr. Kanske det vore nåt?!
- Citat
- Flag
Comment
-
Kan man välja mellan 5400 och 7200 i en xbox så föredrar jag 5400, men 7200 är inte något problem. Just nu kör vi med Western Digital 160GB 7200rpm diskar i nästan alla xbox vi bygger/modifierar åt våra kunder.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment