Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

120 gb hdd??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vi säljer den för 1200:- inkl montering i xbox, skall du bara ha disken tar vi 1100:- (sälja lösa diskar är inte vår grej...), billigaste butiken i stan tar väl c:a 900:- för den disken.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

vart då för 900????

tror inte du kommer säga men försöker ändå

Comment

www.dataprince.se
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

tack så mycket hansi....hoppas du inte blir bannad nu

Comment

såg den här hdd Seagate Barracuda 7 160GB 5400 2Mb, UDMA100 *G*
            funkar den me xbox (de e ide)

Comment

Fanns dom att få tag på nu? Jag hittade inga förra veckan iaf, det är den hårddisk jag tycker är mest optimal för xbox just nu pris/prestandamässigt.

Comment

beställningsvara står det...

Comment

va e de för skillnad mellan den o west digital

Comment

Och hur är det med kylning? är inte 5400 ett bra val när det gäller xbox?

Comment

Då 7200 rpm kan bli rätt varma rekommenderar jag att välja en på 5400 rpm. Du märker nästan ändå ingen skillnad i prestenda på xboxen. Dessutom är diskarna på 5400 rpm tystare. Tycker personligen xboxen redan är något högljudd så vore jag du hade jag inskaffat en 5400 rpm disk. Har läst att Samsungs Spinpoint v80 kan krångla i boxen. Synd för den är billig. Beställde en Maxtor DiamondMax 16 160GB/IDE133 5400 rpm igår, priset ligger på ca 1000 kr. Kanske det vore nåt?!

Comment

Kan man välja mellan 5400 och 7200 i en xbox så föredrar jag 5400, men 7200 är inte något problem. Just nu kör vi med Western Digital 160GB 7200rpm diskar i nästan alla xbox vi bygger/modifierar åt våra kunder.

Comment

är det den enda orsaken??? då e de ju lugnt att köpa 7200 eftersom proffs som ni använder dem.

hur mycke längre håller en 5400

Comment

e den där western digital låsbar`??? svara snabbt ja ska köpa den väldigt snart

Comment

Kan man se på typ tillverkarens hemsida vilka som är låsbara? antar alltså att det inte bara är Xbox som kan låsa hårddiskar... så jävla dum är jag inte att jag tror tillverkare skulle skriva det om det bara gällde xbox

Comment

vill gärna veta om western digital e låsbar tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X