Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flashfxp fungerar pc-xbox men inte xbox-xbox via pc

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Flashfxp fungerar pc-xbox men inte xbox-xbox via pc

Hallå hallå.

Tänkte jag skulle ta upp en tjatig fråga angående FTP

Jag har Flashfxp på datorn. kopplar upp mig på 2 st Xbox. När jag ska föra över filer från det ena xboxet till det andra så blir det "failed to transfer" på alla filer.

Men om jag kopierar filerna till datorn och sedan för över de till det andra xboxet så fungerar det.

Något som har en lösning på detta säkert väldigt lättlösta problemet?
    Jag har inte tillräckligt med hdd utrymme på datorn för att mellanlagra filerna

tacksam för hjälp

Varför inte köra ett ftp program på en av xboxarna och på så sätt flytta filerna

Comment

Har testat att köra xbox - xbox, fick det inte att funka. Flashfxp verkar vara skitbra enligt många och den får jag kontakt med båda kryssen

Comment

Guider, guider, guider...

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7239
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har testat guiden och det funkar. Men när jag kopierar över spel till det andra krysset så vägrar en del filer att föras över, får "transfer failed" på en del filer, har försökt att föra över dem igen utan att lyckas. storleken på filerna är allt från 345kb till 120mb

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X