Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox kopplat till dator samtidigt som man är på nätet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox kopplat till dator samtidigt som man är på nätet?

Hej. För ett tag sen hittade jag en sida på nätet där det stod hur man skulle göra en .bat-fil där man skrev ett par rader kod och så vips...funkade det att kommunicer mad Xboxet samtidigt som man var ute på nätet. Råkade bli av med denna fil och hittar inte tillbaka till sida jag var på. Nån som vet hur man skulle göra?

Tack på förhand.

Detta beror ju på lixom hur ditt nätverk ser ut hemma...

Jag har ett USB modem mot internet med riktigt IP och ett nätverkskort mot mitt hemma-nät med 192.168.x.x nät och jag kan alltid vara ute på nätet samtidigt som jag är uppkopplad mot boxen.. utan någon bat-fil..

Comment

Original inlägg av Bourbon
      Hej. För ett tag sen hittade jag en sida på nätet där det stod hur man skulle göra en .bat-fil där man skrev ett par rader kod och så vips...funkade det att kommunicer mad Xboxet samtidigt som man var ute på nätet. Råkade bli av med denna fil och hittar inte tillbaka till sida jag var på. Nån som vet hur man skulle göra?

Tack på förhand.
      Om du WinXP kan du dela ut din internet uppkoppling om du har 2 nätverks kort eller om du har som whopper skrev ett USB modem.
      Högerklicka på din internet koppling under nätverksanslutningar, välj fliken avancerat och kryssa i rutan att du vill tillåta andra användare att ansluta via din dator.
      Har du något annat operativ så får du uppgradera!
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X