Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Switcha diskar mellan två xboxar?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Switcha diskar mellan två xboxar?

Funderar på att sälja min överfulla 80G xbox-disk till en kompis som har en chippad xbox med originaldisken. Är det bara att plugga i min 80G xbox-disk den i den andra xboxen och köra, eller måste den formatteras om?

/G

Det borde bara vara å köra om den inte har något antikt chip i sig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

En sak att tänka på

Om jag minns rätt så om man tar ur en hårddisk från box nr 1 och flyttar över den till box nr 2 så kan inte box nr 2 låsa upp hårddisken från Box nr 1 om den är låst vid förflyttningen. Stämmer inte det Hansi????

Så det lättaste är att låsa upp hdd innan förflyttningen för att sedan låsa den i den nya.

Comment

du kan flytta över en olåst hd (inte låst, det funkar inte) från en chippad xbox till en annan chippad

du kan inte sätta i en låst eller olåst hd i en ochippad xbox

(och med chippad menar jag både fysiskt xboxchip i sig och sådanna som är omflashat med "pirat" bios)

/Daniel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X