Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur mycket låter de nya fläktarna i dBa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

klart den är^^ tänk bara på allt man kan göra på en chippad box!!!
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Japp, det jag menar!
      Nä huvudsaken jag kan lira gammla hederliga Nes så är jag nöjd
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

jag föredrar SNES men ....... Donkey Kong contry, Super mario world, Yoshis Island.... mmmm
        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
        http://945gl.no-ip.org
        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Man tänk bara Ninja Gaiden 1, 2 samt 3! Ruggigt bra, klarade ut ettan för 5 år sen, slet som en jävla gud kan jag lova Så vill du ha lite utmaning, prova spela första Ninja Gaiden och klara det!

Men SNES är inte så dåligt det heller! Ruggigt bra spel som Zelda. Super Mario World, Final Fantasy, Mario Kart

* 1 Xbox360 V0078FK
          * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Original inlägg av Eggan
            Jasså det är så pass

Tror jag ska ta och köpa mig en 300 gb HDD, men det sägs att dem är högljudd som ett barn i trotsåldern!

Japp, det är ju helt underbart att slippa all laddningstid!
            Tänk bara som Resident Evil till PS1 som laddar för varje nytt rum man kliver in i! Skulle bli tokig!
            300-giggarna är 5400rpm och hur tysta och svala som helst.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OK! Tack så mycket! Då vågar man ge sig på en sådan då utan att vara rädd för att bli störd

* 1 Xbox360 V0078FK
              * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Tyvärr går det inte att låsa dom så man kan inte ha dom i en box man skall använda på xbox live
                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
                  Tyvärr går det inte att låsa dom så man kan inte ha dom i en box man skall använda på xbox live
                  Nä jag vet det! Men det går väl att lira över XBC eller liknande program ?

* 1 Xbox360 V0078FK
                  * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Original inlägg av Hansi
                    300-giggarna är 5400rpm och hur tysta och svala som helst.
                    Jag har en 120gb Western Digital som har ungefär 1 år på nacken, hade den i min dator först där den blev lite för varm då jag inte har någon Chassifläkt, behöver inte det eftersom inget annat blev varmt. Nu har jag iaf stoppat den i Xboxen och ibland hackar spelen när jag kör dem från HD, Dynasty Warriors 4 t ex, musiken hackar till med jämna mellanrum och igår när min bror spelade så tog laddningstiderna flera minuter och tillslut fick han ett Disc Read error medelande. Eftersom jag haft återkommande problem med den här disken när jag hade den i datorn så antar jag att den blir för varm även nu, så jag undrar går det att stoppa in en till fläkt i xboxen??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                    Auto-Saved
                    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
                    x
                    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                    x
                    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                    Working...
                    X