Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Finns det någon bra Pc/Dvd som kan läsa Orginal Xbox spel?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

okejj, men du eggan.. : )
    Vars finns det att köpa dom för det priset?

För alla grabbar jag snackat med vill ha 1000kr för en dvd för att det är en sån hög efterfrågan efter, funderar på att köpa ett beggat xbox istellet ochippat för 1300, tjänar juh på att köpa det isåfall

Comment

Original inlägg av plato
      okejj, men du eggan.. : )
      Vars finns det att köpa dom för det priset?

För alla grabbar jag snackat med vill ha 1000kr för en dvd för att det är en sån hög efterfrågan efter, funderar på att köpa ett beggat xbox istellet ochippat för 1300, tjänar juh på att köpa det isåfall
      Menar du en ochippad, begagnad box för 1300 ? Isåfall är det bara dumt!
      Finns på internet och i vissa affärer för 1300 uppåt!
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

okaj, Men Ingen som vet något ställe som säljer billiga dvd:s då?

Eller är de tingen som har ett trasigt xbox som vill sälja dvd?

Comment

ka få tag på en thomson läsare för 495 kr om vi ha en läsare till den
          Xbox v.1.3 med Xecuter 2.2lite, 120Gig Ibm Disk och Jäkla massa spel och Säkert 10000 Roms

Comment

Finns en svensk shop som säljer samsung 616t med moddad firmware och anslutningar för att klara orginal, kan tyvärr inte skriva adressen här

Comment

Original inlägg av dfect
              Finns en svensk shop som säljer samsung 616t med moddad firmware och anslutningar för att klara orginal, kan tyvärr inte skriva adressen här
              Adressen är:
              http://www.psxcare.com/section.php?xSec=35
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Vad hände med mitt inlägg?
                1200 spänn???
                Det är råmycket ju.

Comment

Man behöver inte har en orginal dvd för att den ska kunna läsa orginak xbox spel. Det finns en pc dvd som jag vet klarar av att läsa org. xbox spel. Det är samsung 616t.
                  Här är min Xbox

Comment

Original inlägg av sabio_proeliat
                    Vad hände med mitt inlägg?
                    1200 spänn???
                    Det är råmycket ju.
                    Du bad någon maila en webadress till ett konkurrerande företag som säljer samma produkt som den jag länkade till från vår webshop.

Med tanke på hur mycket tid och pengar jag lägger ner på att göra detta till ett av sveriges största och mest populära konsollforum får ni stå ut med att jag inte accepterar att konkurrerande företag gynnas via forumet.
                    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Okej.

Comment

Med tanke på hur mycket tid och pengar jag lägger ner på att göra detta till ett av sveriges största och mest populära konsollforum får ni stå ut med att jag inte accepterar att konkurrerande företag gynnas via forumet

ja tycker att det är helt rätt av dig Hansi att göra så......
                        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                        http://945gl.no-ip.org
                        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Da Man
                          Man behöver inte har en orginal dvd för att den ska kunna läsa orginak xbox spel. Det finns en pc dvd som jag vet klarar av att läsa org. xbox spel. Det är samsung 616t.
                          inte kan väl det stämma då skulle det inte stå att den var moddad i psx webshopen eller hur?????
                          Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X