Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Auto Kernel selector

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Auto Kernel selector

Vad vetyder auto kernel selector som det står att vissa chip har?

hmmm.... är det bara en grej som alla skriver som funktion men som ingen riktigt vet vad det är??

Comment

Det kan ju betyda vad som helst...antagligen någon funktion som inte har med chippet att göra utan ligger i BIOS...
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

har sett att det brukar stå på xecuter2 chip. kanske e nåt att det stödjer alla original microsoft kernels. eller vafan.

Comment

den visar kernel versionen skulle man förmoda tex: Version Kernel : 1.00.5838.01
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

nja, de står ju "selector" alltså "väljare" ungerfär. I've gotta find this one out.

Comment

kan ju vara att man kan välja/visa vilken man skall köra/kör på
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

eller att den gör det automatisk. du vet, "auto"

Comment

co auto det betyder bil ju

Comment

inte i det sammanhanget "Bil Kärna Väljare" hehe. auto för automatic.

Comment

Ordet AUTO kommer från automobile används i östländer för bil ordet ROBOT kommer från Tjeckiskan robotnik som betyder arbetare.
                      Sen står det ju inte auto på chipet UTAN bara selector
                      Last edited by pege63; 2004-05-27, 10:04.

Comment

som sagt var, inte i sammanhanget.

vad menar du med din sista mening förresten?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X