Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur kan man..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

nä den talar bara om att du har ett tex X2 bios av typ 4981 den nyaste är 4983.06.
    Som sagt öppna lådan titta om det sitter ett chip med sladdar av ngt slag om inte du kan se ngt alls har du én xbox med flashat orginalbios.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag och min polare konstaterade att inget chip fanns.. eftersom han har ett men inte jag på det stället i min låda..då e de flashat alltstå..
      OK tack så mycket! men du! vart får jag tag på versionen 4983.06 då?? hur lägger jag in den??!

tack på förhand!
      bring it on.

Comment

Oj hur man flashar ett Tsop är lite komplicerat man kan göra på två sätt man kan lödda ett externt chip som man flashar med hjälp av det, sen kan man göra det med ngt james bondspel ett menorycard, har själv inte gjort det om man gör fel e det kört & man får installera ett externt chip.

1: Use a modified xbox to copy the contents of the folder "to memory card" to a memory card
        2: Attach the memory card to an unmodified xbox
        3: Use ms dashboard to copy the "007 James Bond Agent Under Fire" save to hard drive
        4: Insert James Bond Agent Under Fire original game disc
        5: Select "Load Mission"
        6: Choose to load from Hard Disc
        7: Weird shit - EVOX-X dashboard loads!

Want to flash? Make sure you soldered the TSOP jumpers, and that you have a supported TSOP. Select www.psxcare.com, and then Flash Using Evo-x.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

netkid, det är ganska (väldigt) komplicerat för en nybörjare. det hade varit bäst om du satte ett chipp istället.

Comment

Har man redan "pirat-bios" i boxen är det ingen skillnad att byta bios jämfört med "riktigt" chip!

Comment

så hur gör man då lattjo??
              bring it on.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X