Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Högljudd Xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kan ju bara säga att om ni köper Chrystal så lägg ut dom där 200kr för en fläkt.Det e värt vartenda öre.

Comment

Original inlägg av Hansi
      Det har diskuterats massor i forumet. Det är ingenting vi erbjuder, men man kan mekka själv.
      Vad menar du med att ni kan byta fläkt om man har en Crystal då? Är den ännu värre än den i en vanlig?

Sorry om jag har en massa frågor, men jag stör mig på att min låter så mycket.

Comment

ja, "crystal fläkten" ska enligt uppgift låte betydligt mer än dom i dom "svarta boxarna"..... därför kan psxcare byta ut din crystal fläkt mot en som har setat i en svart xbox....
        men om man ska byta fläkt i en svart xbox så får man göra dt själv....... fattaru ?
        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
        http://945gl.no-ip.org
        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

ja, då får man modifiera en PC fläkt och såga lite i hårddisk fästet för att den ska få plats. det är det vanligaste sättet man gör det i alla fall.

Comment

Aha, jag fattar.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X