Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XBOX Crystal Edition...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hur många har de? Och vart ligger det?

Comment

Ligger mitt i Sundsvall, i världshuset! När jag var in där för en vecka sen hade dem 13 stycken hemma! Men försäljaren rekommenderade mig till att köpa en omgående om jag ville ha en, för dem hade sålt bra av just Crystal Edition! Så man får väl pallra sig iväg om man ska ha nån!
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Jasså.... Hmmm..
        Man kanske skulle ta och hälsa på några släktingar då (och köpa ett par medan man ändå är där........)
        Men man behöver ju köpare också

Comment

Sant Sant! Men kolla upp först så att dem har några kvar, annars kanske resan blir helt onödig! Om inte släktingarna känns rätt vill säga!

* 1 Xbox360 V0078FK
          * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Haha, tack för tipset

Comment

Kostade 1600 i många butiker i sthlm.. Tradition bl.a.
              Inkl. två handkontroller..
              Köpte ett härom veckan som sagt men dels lät det illa å så såg det för jäkligt ut i tv-bänken. Passa inte in alls.. Så jag bytte till ett svart.

Hajar inte hysterin. Crystal är snygg ovanifrån men tycker det ser ut som hej kom å hjälp mig framifrån. (till skillnad mot alla andra tydligen)

Plast-smäckigt å plottrigt.. Fast det är klart, gillar man att peta i bländande dioder till höger å vänster så.. Själv gillar jag när det är cleant och sobert. (svårt att placera xbox i den kategorin men det svarta är iaf "minst fult" tycker jag

Uppdatering: Fanns visst två sidor på den här tråden såg jag nu, såg nån låda med blåa dioder som iaf såg bättre ut än original får jag lov å säga.. så ingen känner sig trampad på tårna..
              Last edited by fat; 2004-06-11, 03:41.

Comment

Jag vill ha en pga att man får med 2 handkontroller.... spelen tankar man ju ner ändå

Comment

har inte din mamma lärt dig att det är fult (och olagligt) att piratkopiera spel ?
                  Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                  respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                  Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                  http://945gl.no-ip.org
                  #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

han kopierar ju inte, han bara laddar ner kopiera får väl nån annan göra åt han.

Comment

Säger som nån här på Psxcare forum sa! Jag brukar "låna" spelen ett litet tag av tillverkaren för att se om det är bra, och är det bra, då behåller jag det

* 1 Xbox360 V0078FK
                      * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

haha d va juh åxå ett sett att se det på

psst Eggan xboxen ?
                        Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
                        respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
                        Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
                        http://945gl.no-ip.org
                        #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Kalliban
                          Haha, tack för tipset
                          Är väl det vi ska göra här, byta erfarenheter och tipsa varrandra om olika saker

Lucif3r: Tat lungt ffs Flickan håller på att leta efter en mysig semester, det beror på vad hon tar, jag vill åka till Gävle för att få det billigt
                          Men hon vill till Danmark ev. Tyskland, hon tror jag skiter pengar

* 1 Xbox360 V0078FK
                          * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X