Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta gfx-fläkten mot kylfläns?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta gfx-fläkten mot kylfläns?

Har ett Xbox v1.0 som jag ska tysta ner. Har sett att i tidigare trådar har det rekommenderats en Zalman-fläns till gfx:en. Men jag hittar inte den att köpa nånstans. Hjälp mig hitta den eller nån liknande passande.

*bump*

nån kan väl tipsa?

Comment

vet inte om jag får posta här (och snälla hansi, banna mig inte denna gången om jag inte får) men www.llamma.com/xbox har perfekta.

annars kan du nog limma (med flänslim) på vilken passande(storlek) fläns som helst.

Comment

bra tips hörrudu.... visst, flänsen kostade bara 5 dollar... men det skulle kosta 60 dollar att få hem den...

Comment

*BUMP*

Nån som vet vilken typ av fläns jag kan använda?

Comment

*bump*

Comment

Lånar tråden lite då jag har samma problem. Jag har en Northbrigde Freezer från revoltec. Köpte den då jag inte heller hittar nb32j nånstans Vad tror folk om att stoppa i den?

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=16175

Comment

Det är ingen som tror nåt om det....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X