Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kass fjärr?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kass fjärr?

Eller åtminstone mottagare..

Köpte det lite billigare alternativet till xbox-originalfjärren eftersom originalarn var slut..

Tycker den är extremt petig med vinkeln på fjärren, måste i princip riktas rakt emot mottagaren för att den ska vilja va me.. + att man verkligen måste trycka knapparna i botten för att den ska reagera.. Rätt tröttsamt, föredrar faktiskt handkontrollen framför fjärren i nuläget..

Någon som vet om originalarn är lika kinkig/dålig eller är det möjligen så att jag fått tag i ett dåligt ex av kopian?

Nej nej... Orginalfjärren är hur bra som helst. Du kan rikta den in i väggen och det funkar ändå, och knapparna har jag inget att anmärka på! Så skaffa en sån om du har möjlighet!

Comment

Ok tack för infon..
      Lite extra irriterande att jag verkligen frågade om exakt detta när jag köpte den. (det var inte hos psxcare kanske bör tilläggas)

Comment

Man får det man betalar för antar jag...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

kan jag använda fjärr om jag har en chippad box?

Comment

Original inlägg av zlazk
            kan jag använda fjärr om jag har en chippad box?

Ja, chippet tar inte bort några funktioner ur boxen...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Sådärja, köpte en original och skillnaden är som natt och dag.
              Alla som tänkt spara en hundring, gör inte det..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X