Jag har nu fått 1000 kronor av mormor som tyckte synd om mig när xboxen gick sönder, ska jag skicka den till psxcare eller något annat företag som lagar den eller köpa en ny?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med bilden
Collapse
X
-
Hmm, läste nyss igenom tråden från början. Har du Xenium i och får ingen bild så har den nog fått en rejäl smäll. Byte av moderkort + flytt av Xenium till det moderkortet = 1.500:- + 210:- returfrakt.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Troligen inte.Original inlägg av KunG_MangEjag har fibblat med Xbox Media Center (eller player?) och fixat så min bild e borta men ljudet e kvar, funkar de me att låta den stå strömlös ett tag då? :SLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
har för mig att jag läst någonstans här på forumet att man kan återställa XBMC genom att rensa några filer någonstans..
.. de ligger inte under XBMC katalogen utan snarare långt ner i UDATA eller TDATA..
prova att söka efter typ ingen bild eller inget ljud
- Citat
- Flag
Comment

hade vatt så mkt kewlare om de fixat sig själv igen...
Comment