Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med bilden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har nu fått 1000 kronor av mormor som tyckte synd om mig när xboxen gick sönder, ska jag skicka den till psxcare eller något annat företag som lagar den eller köpa en ny?

Comment

Hmm, läste nyss igenom tråden från början. Har du Xenium i och får ingen bild så har den nog fått en rejäl smäll. Byte av moderkort + flytt av Xenium till det moderkortet = 1.500:- + 210:- returfrakt.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag har fibblat med Xbox Media Center (eller player?) och fixat så min bild e borta men ljudet e kvar, funkar de me att låta den stå strömlös ett tag då? :S
        Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh

Comment

Original inlägg av KunG_MangE
          jag har fibblat med Xbox Media Center (eller player?) och fixat så min bild e borta men ljudet e kvar, funkar de me att låta den stå strömlös ett tag då? :S
          Troligen inte.
          Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

får FTPa inställningarna eller köra superdisk boot då... hade vatt så mkt kewlare om de fixat sig själv igen...

Comment

har för mig att jag läst någonstans här på forumet att man kan återställa XBMC genom att rensa några filer någonstans.. .. de ligger inte under XBMC katalogen utan snarare långt ner i UDATA eller TDATA..

prova att söka efter typ ingen bild eller inget ljud

Comment

har ja gjort, hittar ingen lösning, men mitt problem e speciellt, den har börjar söka skiva vart 15e sekund typ o när den gör det så förlorar den kontakten med datorn... hinner inte in på FTPn

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X