Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beställt ett XBOX med SmartXX.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Beställt ett XBOX med SmartXX.

Har nu beställt en XBOX med SmartXX och 200GB hårddisk av PSXCARE.
    Vad bör man ordna innan den levereras?
    Vad behövs/tycker ni man bör ha hemma både hårdvaru mässigt och mjukvara.
    Menar både ev mjukvara som inte redan är installerat och sådant man kan behöva i pcn.
    Efter att ha upprättat ett nätverk är bakupp av filerna på C: & E: det första man skall göra?
    Har läst en massa på forumet under några dagar nu så nu snurrar det bara runt i huvudet på en!

hårdvaran borde vara ganska så fixad när du får boxen och mjukvaran kan du diskutera på mjukvaruforumet
    Detta är min signatur

Comment

Om du inte kan så mycket om program till Xboxen, kan du ju alltid Superdisca boxen, som det brukar heta här i forumet.

Sedan tycker jag att en advanced scart för RGB (bättre bild) och 5.1 ljud samt Xbox fjärren är nödvändiga prylar.

Comment

Den kommer vara superdiscad vid leverans...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Till Jonas B

Du kan ju fixa bra spel till kexlådan
          Last edited by spel; 2004-07-12, 11:45.

Comment

Original inlägg av odin
            Om du inte kan så mycket om program till Xboxen, kan du ju alltid Superdisca boxen, som det brukar heta här i forumet.

Sedan tycker jag att en advanced scart för RGB (bättre bild) och 5.1 ljud samt Xbox fjärren är nödvändiga prylar.

Vad gör en sån kabel mer detaljerat?

Comment

En sådan kabel ger dig möjlighet att ansluta Xboxen till TVn via antingen S-VHS eller RGB. Originalkabeln som följer med har endast Composite, som är det sämsta av de tre. RGB är klart bäst av dessa tre, så du kan ju hoppas att scarten på din TV klarar RGB. Sedan får du RCA kontakter för ljud, eller ännu bättre optisk utgång för ljud. Med den optiska kabeln kör du digitalt rakt in i din surroundförstärkare, och kan åtnjuta riktig surround i både spel och filmer.

Den kabeln jag beskrivit ovan kommer från JoyTech (JOYTECH Digital AV Cable Xbox).

Comment

Menar du typ en sådan här kabel som PSXCare säljer? http://www.psxcare.com/product.php?xProd=8&xSec=9

Comment

det är en sådan han menar ja
                  Detta är min signatur

Comment

Är även det här en sådan men Microsoft orginal, eller är det en annan typ av kabel?

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=132&xSec=9

Vilken är mäst prisvärd tror ni?
                    Är Microsofts egna värd dom extra slantarna?!

Comment

jag skulle nog köpa den andra kabeln står inget om rgb på microsoft kabeln
                      Detta är min signatur

Comment

Original advanced scart är RGB
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

bra i så fall spelar det ingen roll vilken du köper
                          Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X