Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

128 Mb

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

denna har spårat ur lite va?
    jag ville ju bara veta om PSXcare uppgraderar ram minnet...
    inte vad ni har för åsikter om datorer...
    PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
    inte att glömma FF serien ^^
    Övrigt:
    Xtag: fetalist

Comment

Hade du gått i grundskolan hade du varit bättre på att skriva

man lär sig inte att skriva på ett tangentbord i skolan^^

Du kan inte direkt med minnen få 1048, du kan inte heller få 24mb på ett minne.
      1,2,4,8,16,32,64,128,256,512,1024 ser du följden? Mattematiskt är det alltid gamla minnet *2 = nästa minne i följden.
      Och det på moderkortet är väl delat video-minne inte ram?
      ¨

Jag orkar inne diskutera men ja har 24mb på moderkortet iaf å det är INTE delat "video minne"..........

Måste även rekomendera att du köra lika minnen på ditt moderkort av 2 anledningar. Att blanda 512'or och 256'or ger sämre prestanda och du får plats med mer minnen om du kör flera stora istället för att blanda små med stora
      ja e itne dum i huvet jag vet att det är "sämmre" att blanda olika minneskretsar... men har man en tajt budget och köper moderkort + RAM samtidigt (i mitt fal köpte jag en 256 först, sen en 256 till.... å sist min 512).....
      Om du nu är så väldigt intresserad av varför jag gör som jag gör så ska jag byta ut mina 256 mot 2 st 512kretsar....

Då borde du veta att du bara använder den stora delen av minnet när du håller på med redigeringen och då helst borde skona datorn genom att inte sitta och göra annat medans?

har jag sagt nått annat? nej då så.....

denna har spårat ur lite va?
      håller med till 100%.... tänker sluta skriva här nu för det är ändå meningslöst......
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Jag orkar inne diskutera men ja har 24mb på moderkortet iaf å det är INTE delat "video minne"..........
        Eftersom du inte vågar säga vad för moderkort du har så vet vi att du ljuger

man lär sig inte att skriva på ett tangentbord i skolan^^
        Det är ett forum och man har gått om tid att se vad man skriver innan man trycker på "submit" så det är ingen ursäkt.

Comment

Eftersom du inte vågar säga vad för moderkort du har så vet vi att du ljuger
          Epox-nånting,

Det är ett forum och man har gått om tid att se vad man skriver innan man trycker på "submit" så det är ingen ursäkt.

orka?
          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
          http://945gl.no-ip.org
          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X