Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fjärrkontroll till MP

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fjärrkontroll till MP

hej.

köpte en fjärr till boxen haromdagen. Den fungerar kanon tills man startar MP (2.4). Då hoppar allt bara omkring av sig själv.. Helt oanvändbar Nån som har en idé? Den fungerar kanon i MediaCenter men där får jag inte igång Relax'en

Tack på förhand

Media center har en inbyggt "RELAX" så den skall inte vara igång med XBMC.
    Sen funkar fjärren hur bra som helst i XBMP 2.4/2.4+ åxå.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Nej, lovar! Skitfjärren fungerar inte för mig.. Har det kommit någon nyare Mp än 2.4?

Comment

de har slutat med att ge ut mp numera finns bara nya releaser av xbmc vilket inte är negativt då xbmc är 1000000 ggr bättre
        och precis som skrivet tidigare så har xbmc inbygd relax som fungerar helt perfekt
        Detta är min signatur

Comment

N00b ja där har vi alla varigt

mp 2,4 är från stenåldern förslår att du hämtar XBOX.Media.Center.1.0.XBOX-WAM eller XBOX_Media_Center_2004-07-17_build-IND från ftp://xbins:homebrew@xbmp.uk.xbins.org
          Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X