Tänkte skicka in mitt x-box till veckan...vill bara ha chip+mont...jag tänkte lira brända spel så ja skippar större hdd....vilket chip e bäst på brända dvd's?...vill gärna hamna så nära 1000-1200kr som möjligt...vet ej vilken vers. jag har men under xboxen står det 2003-10-17...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilket Chip?
Collapse
X
-
Om du absolut vill hamna runt 1200:- så är det SmartXX för 1195:- som gäller.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7240Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Du betalar när du hämtar ut paketet. Frakt tillkommer med 210:- (kan variera beroende på hur stor kartong din xbox kommer i, en flyttlåda kostar garanterat mer än 210:- att skicka tillbaka :-) )Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är bara å dra en papperskasse runt originalkartongen, så gör alltid vi när vi skickar xbox.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Om jag sparade originalkartongen till varenda elektronikpryl skulle jag behöva ett 100m2 lager förutom lägenheten...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment