Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor kring XBOX

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Frågor kring XBOX

Jag överväger nu att köpa mig ett XBOX och jag vet att det igentligen inte är lönt att fråga här OM ni gillar XBOX men jag gör det ändå.

-Vad är för och nackdelarna med XBOX?

-Är det svårt att installera ett modchip själv? Tänker på Xenium ICE. Jag har lödvana och och utfört mycket lödning på småsaker osv.

-Är det svårt att installera en större hårddisk själv?

-Installerar man någon form av OS på en XBOX?

-Om ens XBOX blir svartlistat, kan man då ALDRIG mer använda samma box om man vill spela på XBOX-Live?

Tacksam för svar.

- nackdelarna med xbox är att det är lättare att den krånglar,typ inte lika användarvänlig som tex. ps2, ändrar du något du inte ska på en xbox kan du få problem med uppstart start

-har du lödvana borde det inte vara några störe prob..finns ritningar å guider.

-det är inte svårt att installera störe hårddisk, inte svårare än att göra det på en dator.

-man installera en skiva som heter super disc, den installerar evolution x och en massa nyttiga program som du säkert kommer att behöva.

-om du blir svartlistad så går det att fixa.
    Xbox 360 Resident Evil Red!
    Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Original inlägg av rodeo_clown
      - nackdelarna med xbox är att det är lättare att den krånglar,typ inte lika användarvänlig som tex. ps2, ändrar du något du inte ska på en xbox kan du få problem med uppstart start

-har du lödvana borde det inte vara några störe prob..finns ritningar å guider.

-det är inte svårt att installera störe hårddisk, inte svårare än att göra det på en dator.

-man installera en skiva som heter super disc, den installerar evolution x och en massa nyttiga program som du säkert kommer att behöva.

-om du blir svartlistad så går det att fixa.
      Okej men det låter bra förutom det där med att det lätt kan bli problem om man ändrar saker. Men vad jag förstår så finns ju oftast möjligheten att ändra tillbaka. Eller har jag fel?

Var får man tag i en sån här skiva då? Laddar man ner den? Eller får man den med sitt XBOX eller chip?

Comment

jag säger bara såhär...ändra inte sånt som du inte vet vad det är till...

den finns att ladda ner typ på kazaa,dc...nej man får inte den till sin xbox/chip
        Xbox 360 Resident Evil Red!
        Xbox Live! Gamertag: Lunatico

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X