Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

uppstarts problem utan tv-kabeln i

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• uppstarts problem utan tv-kabeln i

tjoo alla.
    köpte ett xbox av en arbetskamrat för några dagar sen, färdigchippat osv. men idag när jag väl tog mig tid att försöka dra över lite nya spel osv till xboxen märkte jag de att den vägrade starta upp om inte tv-kabeln satt i både boxen o tvn. om den inte gjorde de stog boxen bara o "blinkade" eller va man nu ska säga. e de nåt bios problem eller va kan de va för nåt? har en polare som oxå har ett xbox me samma chip o hans startar fint me bara ström o nätverks kabel i.

Det brukar räcka med att kabeln sitter i xboxen bara.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

jag testade me kabeln bara i xboxen oxå, hjälpte inte :/ funkar bara om den sitter i både boxen o tvn, oavsett om tvn e på eller inte.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X