Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Eeprom flasha på en död xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Eeprom flasha på en död xbox?

Jag lyckades ta bort datan i mitt Eeprom minne när jag pillade i settings i Avalaunch.

Jag har backuppat Eepromen på datorn innan dess.

Det är en 1.6 xbox med AppleX VI Pro.

Hur kan jag återställa mitt Eeprom?

Som jag ser det så borde Cromwellbiosmetoden fungera, förutsatt att den fungerar till en 1.6 och på mitt modchip.

Någon som har nån ide? Kan jag köpa ett nytt modchip och lösa på något sådant sätt?

Just nu är det juh 2100kr åt helvete... och jag har haft min xbox i 2 dagar... kul.

bump.

ingen?

Comment

Installera ett SmartXX
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

att folk inte lär sig att inte pilla på ngt som dom inte vet ngt om
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X