Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är detta för version?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Som sagt den är inte 100% säker.
    Det man kan kolla är,
    Version Kernel :
    Version Dashboard :
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Är det inte också som så att skillnaden mellan 1.4 och 1.5 är att 3.3V och jord är bortkopplade från porten? (läste längre upp att ni trodde att det inte var en 1.6)

Comment

1.6 har 41, 42
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

har köpt en HD och beställt ett lödfritt smartxx-chip.

hur ska man bygla hårddisken master, slave, cable select?

det är en seagate 200GB 8mb

kan man spela xbox live med detta eller måste man ha original-HDn inkopplad för det ?

Sen behöver man nån speciell kabel för att spela NTSC-spel?
          som till PS2 då man behöver en RGB-kabel?

så fall vad heter den och kan man köpa den på tex el giganten ?
          Last edited by The Game; 2004-09-16, 17:34.

Comment

Hårddisken ska vara Cable select eller Master precis som på en dator eftersom den ska boota först på den
            Och ja du kan spela LIVE på den hddn (glöm inte låsa den bara) och nej du behöver ingen special kabel

Comment

Vad menas med låsa hdn?
              är det en bygling på den eller nått man ställer in i xboxen ?

Comment

låser gör du i config magic
                Detta är min signatur

Comment

Man behöver inte nödvändigtvis torx mejslar för att öppna kryss-boxen...
                  Det kan funka med vanliga spår-mejslar om de har rätt yttermått...

Comment

Har installerat ett lödfritt smartxx v2 nu och det funkar utan problem förutom detta som jag beskriver i denna tråd.

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=17113

imorgon ska jag ta å köpa mig en swith så jag kan connecta xboxen mot datorn,.

Comment

Original inlägg av l4ss3
                      Man behöver inte nödvändigtvis torx mejslar för att öppna kryss-boxen...
                      Det kan funka med vanliga spår-mejslar om de har rätt yttermått...
                      ja eller en vinkelslip eller kofot eller hammare......osv.
                      MEN, detär torx-skruvar och då används med fördel torx-mejslar
                      Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X