Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur kan jag veta att xboxen är en 1.6?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur kan jag veta att xboxen är en 1.6?

Hejsan, jag ska dra imorn och köpa en xbox i affären. Det enda är att jag vill inte råka ut för att köpa en version 1.6. Den versionen som gör att man inte kan köra lödfria chip.

Finns det någon som vet hur man kan se om de är en 1.6'a eller inte genom att inte behöva bryta upp själva xboxen? Ex genom att de kanske står i intruktionsboken eller står på förpackningen. Att fråga folket som jobbar på ex OnOff ger nog inga svar...

Mkt tacksam på svar!

Mvh / user

Det är ett hål i sidan av kartongen. Du ser xboxens serienummer, mfg-date m.m. genom det hålet. Är xboxen tillverkad senast 2004-03-01 ungefär kan du vara säker på att det är en 1.4

2004-04-xx = kan vara 1.6
    2004-05-xx = bergis en 1.6
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X