Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

svårt val av handkontroll

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• svårt val av handkontroll

Jag är så där lite manisk att jag läser på ganska länge om saker innan jag köper det, jag ska köpa min xbox nästa vecka men jag behöver minst en extra handkontroll, antagligen köpa så jag har 3 eller 4 direkt. Men det är ju svårt att hitta rätt i denna djungel av handkontroller.

Jag tittade på vvebhallen.se och där finns en hel hög, har kikat på lite andra saker också, men jag gillar inte plastiga kontroller som squeekar när man klämmer på dom. så om folk gärna gör lite inlägg på vilka kontrollers man ska hålla sig borta från direkt och vilka som är kvalitets, jag har tittat lite på logitechs alternativ då jag har bra erfarenhet av dom när det kommer till datorer.

personligen tycker jag att logitechs kontroller är skitfula, köp orginal.
    möjligtvis skulle jag testa hip gears eller joytechs trådlösa kontroller
    Detta är min signatur

Comment

Har köpt till en Logitech kontroll till min XBox. Design mässigt är den väldigt lik orginal S-kontrollen, skillnaden är att det är gummi beklädda grepp på Logitech och att knapparna sitter något tätare.
      Men jag tycker nog att orginal S-kontrollen ligger skönare i handen.
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

S-kontrollen är den klart bästa. Lite dyr kanske.
        Jag har provat många handkontroller men har inte hittat en enda som är det minsta skön eller bra.
        Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
        * 2 Xbox V1.3 / V1.4
        * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

OKi ngn som vill byta till sig en S-kontroll mot en ORGINAL stor handkontroll?
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag har en vän som vill. bor du i ängelholm i skåne? ligger det längs med E4:an?

hur gammal är kontrollen? hur mycket använd

Comment

Helt ny är den & hans då?
              maila mig
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Hans är inte nya, han köpte sin box för två år sen, men han spelar inte speciellt mycket, så jag vet inte hur intresserade du och han är.

Comment

som sagt är villig att byat om ngn har samma kvalite på sin som jag har på min maila mig.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X