Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

trådlöds handkontroller, laggar dom?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av granqvist
    Nu har jag fått svar på mitt mail till Microsoft angående om dom skall ha trådlösa kontroller och svaret blev "Vi har ingen information gällande det".

Hur ser sändaren ut som du sätter i boxen? Är den likadan som den var till den första modellen av den trådlösa Logitech kontrollen? Är det mycket storleksskillnad på den och Controller S?

Mvh
    Granqvist
    Sändaren ser ut som logitechs mottagare till trådlösa tangentbord & möss fast så klart xbox färger & snyggare med en ca 40 cm lång sladd så man kan gömma undan mottagaren.Ser bra ut & funkar som sagt klockrent.Inga bekymmer med micro,hahaha.
    Det e ingen större storleks skillnad mellan microsoft S & denna.Enda skillnaden e att logitechs är skönare.

Comment

Låter ju väldigt bra. Synd att man inte kunde få ett riktigt svar av Microsoft, men dom får väl skylla sig själva.

Mvh
      Granqvist

Comment

Ja,det e sant.

Comment

Är det någon som har koll på om trådlösa handkontroller stör ut trådlösa nät. (samma frekvensband). Eller kan man ställa in vilken kanal kontrollern kan köra på?

Comment

Joytechs har 8 olika frekvenser och välja imellan. Om det stör ut nåt annat vet jag ej.

Comment

Någon som vet hur det är med Logitechs? Kan man även välja kanaler på den?

Själv kör mitt trådlösa på en egen kanal men huset är fullt av trådlösa nät som "läcker" in till mig på kanal 3. tex.

Comment

Jag hade en videosändare från philips hemma innan ( sån som skickar signalen trådlöst till en annan tv), den störde ut joytechen totalt på alla kanaler.
                Så där rök den iden om att kunna spela xbox helt trådlöst på TV:n i sovrummet.
                /Mr Walker - Xbox n00b

Comment

Nijo, du har inga bilder du kan slänga upp på Logitech Cordless. Alltså hur den ser ut på baksidan och hur sändaren ser ut.

Mvh
                  Granqvist

Comment

Här finns ett par bilder http://hardware.teamxbox.com/article...less-Review/p1

Comment

Jag har också den kontrollen men måste trycka ner knapparna rätt hårt för att dom ska reagera (YXBA knapparna) jämfört med orginal kontrollen.

Jag har inte detta problem med PS2 logitech cordless
                      Last edited by Sheytan; 2006-02-22, 16:48.

Comment

Kan man fortfarande köpa de gamla stora kontrollerna till Xbox? Vill ha en sån

Comment

Ja du kan säkert hitta någon begagnad ju.

PS. Ganska bra fångst idag, 1 år och 4 mån gammal tråd...
                          Original inlägg av rejjo, 5 april -06

"Har du inget och göra, skriv en guide!"

Comment

Sheytan grävde upp den haha

Comment

Original inlägg av XeoN_
                              Sheytan grävde upp den haha
                              Orka skapa en ny tråd

Jag såg inte när tråden var skapad

Comment

Xeon: Om du inte har köpt nån, så skulle du kunna få köpa en nästan oanvänd av mig...
                                Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X