Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Nu har jag fått svar på mitt mail till Microsoft angående om dom skall ha trådlösa kontroller och svaret blev "Vi har ingen information gällande det".
Hur ser sändaren ut som du sätter i boxen? Är den likadan som den var till den första modellen av den trådlösa Logitech kontrollen? Är det mycket storleksskillnad på den och Controller S?
Mvh
Granqvist
Sändaren ser ut som logitechs mottagare till trådlösa tangentbord & möss fast så klart xbox färger & snyggare med en ca 40 cm lång sladd så man kan gömma undan mottagaren.Ser bra ut & funkar som sagt klockrent.Inga bekymmer med micro,hahaha.
Det e ingen större storleks skillnad mellan microsoft S & denna.Enda skillnaden e att logitechs är skönare.
Är det någon som har koll på om trådlösa handkontroller stör ut trådlösa nät. (samma frekvensband). Eller kan man ställa in vilken kanal kontrollern kan köra på?
Jag hade en videosändare från philips hemma innan ( sån som skickar signalen trådlöst till en annan tv), den störde ut joytechen totalt på alla kanaler.
Så där rök den iden om att kunna spela xbox helt trådlöst på TV:n i sovrummet.
Comment