Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kvitter i lådan

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Merlin.swe
    Pemani, såg ditt senaste inlägg och tror jag ändrar mig lite. Om du har svårt att få kablen att sitta kvar så misstänker jag att kontakten kan vara skadad på något sätt och att ett visst glapp uppstår.
    Bytte en propp häromdagen och när jag skruvade i den nya så hördes ett knastrande och kvittrande ljud precis innan proppen var helt iskruvad (elektriska överslag).
    ja precis... men hur fan byter man kontakten? lär byta hela nätagget då? och de kostade väl typ 750 spänn och en ny box kostar dryga tusenlappen... låter ju inte så jätte lockande... =)

det värsta är ju att detta uppkom när jag haft boxen i ca 3 månader.. och då var väl psxcare garantin kvar? iof hade jag bytt hdd så den försvann väl iaf när jag tänker efter... jaja det är ju inte jämt så man överlever =) inget vanligt problem som man kan göra nåt? tänkte leka mek =)
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Finns kontakter att köpa på bla Elfa tror jag. Du får väl modda lite!
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

Har nu ändrat mig ganska radikalt. Är nog som ni säger att det är disken som börjar gå. Jag lyfte bort locket och lyssnade och då tyckte jag faktiskt att det kom från disken. Iof satt den fastskruvad då så det kan ha kommit underifrån. Jag har då skruvat loss disken nu men då vill den jäveln inte låta nå mer =) Ska testa vidare ikväll efter jobbet... Jag hoppas verkligen att det är disken. Känns som att det är betydligt enklare/billigare att byta om det är disken än typ nätagget.
        PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
        PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
        PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
        360 JTAG Backup Console
        360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X