Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny front med knappar och LCD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny front med knappar och LCD

Hejsan

Hittade denna alternativa front som kommer att säljas som tillbehör till X-ecuter:s chip version 3. Verkar väldigt trevligt att kunna köpa en färdigmoddad front med LCD och diverse knappar/lampor om den inte blir alltför dyr! Något att ta in i butiken?!

http://www.teamxecuter.com/index.php...article&sid=88

MVH
    Oscar

PS Rubrikerna i forumet för X-ecuter är för olika chip ur version 2 - därför tyckte jag att detta var den lämpligaste katalogen.

Ahh, dags att göra en x3 avdelning då :-)

Vi lär ta in alla tillbehör till x3
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Trevligt!
      Bara att hoppas att den inte blir alltför dyr.... ligger i startgroppen för att bygga om en till Xbox.

Comment

Fy fan va nice!! en sådan skulle man allt vilja ha..lär väl dock kosta en förmögenhet

Comment

Under 1k kr för chip+front och xeniumchippet blir historia :P

Comment

Väldigt läckert! Det är nåt som förmodligen kommer att införskaffas oavsett pris.
            Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
            * 2 Xbox V1.3 / V1.4
            * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X