Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Config Magic på ver 1.6 80GB

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Config Magic på ver 1.6 80GB

Hej kan inte låsa(använda ConfMag)... den säger bara att d e fel xbox version inställd? testade stoppa in hd:n i en gammal xbox funkade o låsa d gick i ofs åt hel** när ja stoppade tillbaka den men d e fixat den funkar nu.. men jag kan inte anvda msdasboard i o chippat mode blir tokig... (error 05) finns d nåt annat program som man kan fixa till det eller ändra nån inställning i xboxen?

Du får låsa disken med EvoX, CFMagic funkar inte på v1.6 boxar
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

vart i evo X? har använt superdisk 3.6...

Comment

Superdisc 3.7rc8 har lock hard drive i menyn
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tack funkade fin fint

Comment

Unlock

Fungerar inte unlock och lock funktionen på äldre superdisc? I en tidig ver av 3.7 finns det med i evox.ini filen men det är # framför så att de inte syns i menyn. Är det pga av de inte fungerar? Jag får det inte i alla fall att fungera att låsa upp hd när jag tagit fram det alternativet!
            Xbox ver 1.2 SmartXX v 2.0 200gb hd
            Xbox ver 1.6 Xenium ICE 120gb hd

Comment

Unlock

Får det inte att fungera. Hjälp!!

Comment

men använd config magic då
                Detta är min signatur

Comment

Unlock

Jag kunde inte använda config magic då jag skulle göra detta på ver 1.6 box.
                  Allt är fixat dock, laddade hem SD 3.7.rc8 och då gick allt bra. Tack för alla tips och svar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X