Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flash Fxp enorma problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Gå in i kontrollpanelen - användarkonton... Sedan skall det stå under namnet på kontot "datoradministratör" om du har administratörsrättigheter på det kontot.

Comment

Du kan trycka ctrl-alt-del så får du upp en ruta där det står användarnamn...
      Kolla sen som monkeyman skrev under användarkonton om namnet du är inloggad som har admin rättigheter...

Lycka till önskar...

peppeyea som strax går & bastar

Comment

Original inlägg av Skyddslingen
        Hejsan.
        Jag har ingen router, så jag byter på modemets nätverkskabel.
        Du måste ha en korsad nätverkskabel om du ska koppla dator---->xbox, t.ex denna:
        http://www.psxcare.com/product.php?xProd=227&xSec=49

På ditt ADSL-modem så används en vanlig nätverkskabel vilken inte kan användas i detta sammanhang.
        Last edited by feb; 2004-10-13, 13:02.

Comment

Självklart

Givetvis så har jag en tvinnad/korsad kabel. Herregud, noob är jag. Men inte sådan noob.
          -Nåväl, tack ändå!

Men det har löst sig!
          __________________________________________________ _______________

Det var Xp brandväggen som hade fått tokfel, när jag stängde av den så kom fortfarande "behörighet saknas" skiten upp. Efter att ha letat febrilt inne i egenskaper på både "nätverket" och Xp brandväggen så löste det sig. IPn blev försvunnen, han lyckades inte "connecta".
          -Snookningarna inne i brandväggen och efter att ha "reset" brandväggen så funkade det!

Knepigt, och jag skulle nog inte lyckas igen...men nu funkar det!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X