Såg att man kunde köpa en adapter från psxcare där man kopplar in sin mus och tangentbord till x-boxen. Är det någon som testat denna? Fungerar den bra? Har man bra inställningsmöjligheter till Fps spel?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mus/Tangentbordsadapter
Collapse
X
-
Den är inte släppt ännu, men jag tog hem två filmer från tillverkaren hemsida där de testar den med bla Helo, verkar helt gryyyyymt!!!Original inlägg av KrissttofferSåg att man kunde köpa en adapter från psxcare där man kopplar in sin mus och tangentbord till x-boxen. Är det någon som testat denna? Fungerar den bra? Har man bra inställningsmöjligheter till Fps spel?
Nu slipper jag köpa ett skitdyrt grafikkort till Pcn.
- Citat
- Flag
-
Xbox=Fattigmans-PC :POriginal inlägg av andlinDen är inte släppt ännu, men jag tog hem två filmer från tillverkaren hemsida där de testar den med bla Helo, verkar helt gryyyyymt!!!
Nu slipper jag köpa ett skitdyrt grafikkort till Pcn.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag såg filmerna hos en asiatisk leveratör, inte hos tillverkaren. Sorry, skrev fel. Kan inte lägga ut länken här då de konkurerar med psxcare.Original inlägg av KrissttofferJag var inne på tillverkarens hemsida men kunde inte hitta dessa filmer!
Var finns de någonstans,.. tack på förhand!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Asiatisk konkurrent?Original inlägg av andlinJag såg filmerna hos en asiatisk leveratör, inte hos tillverkaren. Sorry, skrev fel. Kan inte lägga ut länken här då de konkurerar med psxcare.
Kanske inte så många som väljer att köpa grejor från Asien när man kan köpa dem i Sverige, men ok
Är det inte tillåtet att skriva om konkurrerande företag till psxcare i detta forum förresten?
Var står det?Last edited by feb; 2004-10-13, 12:37.
- Citat
- Flag
Comment
-
Det finns många oskrivna regler i detta forum, LITE får man ju tänka själv...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
http://www.mgforums.com/forums/showt...649#post214649
Menar du en sån? För det vill jag också ha en..Temp ban 4 dagar 2006-01-05
kringgått *** filtret
- Citat
- Flag
Comment
-
Det är just det jag gör..Original inlägg av HansiDet finns många oskrivna regler i detta forum, LITE får man ju tänka själv...
Intressant, så du stryker (censurerar) när man skriver om det du anser vara en konkurrerande verksamhet?
- Citat
- Flag
Comment
-
ja, det går inte skriva namnet på ett konkurrerande företag.Original inlägg av febDet är just det jag gör..
Intressant, så du stryker (censurerar) när man skriver om det du anser vara en konkurrerande verksamhet?
bobvlaesk: ja det är en sån här http://www.psxcare.com/product.php?xProd=296&xSec=9 som diskuteras
Detta är min signatur
- Citat
- Flag
Comment

Comment