Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan man ha USB minne till boxen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan man ha USB minne till boxen?

Kan man ha ett vanligt USB minne i boxen? Finns det programvara att ladda ner?

Jag har nyss satt dit en usbport på baksidan och undrar vad jag kan ha den till mer än att ta ström ifrån? hehe.. Finns det andra kul grejer man kan koppla in där?

tack på förhand //bose
    || Xbox 1.6 ||
    || SmartXX ||
    || Evo X ||
    || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Vanliga USB-minnen fungerar som ett XBOX-minneskort.

USB Tangentbord går att använda i Avalaunch t.ex.

En USB-Mus kan man använda med Xbox Media Center t.ex.
    Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
    HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port

Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...

Comment

Okej.. tack för svaren.. men behöver man inte göra några inställningar eller installera nåt mer? för när jag kopplade in min M$ 4.o i boxen så lös den ett par sekunder å sen bara slocknade :S
      Kan det ha nåt att göra med att jag lödde min USB port på port nr4? Man skulle väl bara löda sladdarna från USB porten på motsvarande färg på kontroll porten? Och ansluta skärmstrumpan till GND?

//bose
      || Xbox 1.6 ||
      || SmartXX ||
      || Evo X ||
      || Orginal HD ||

Stereon: Harman/Kardon DVD25, Harman/Kardon HK670, Voighthorn med Fostex FP203(har jag för mig) och omgjorda Gamma VLD13 banddiskanter. Snart kommer subben me..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X