Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

aaahhhh

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• aaahhhh

jag blir galen hur f*n lägger man över skins på bioset måste det vara moddat eller känns som jag har försökt allt men inget verkar fungera hjälp!!!!!

Skins?
    Avstängd: Skräpat ner i forumet!

Comment

jaa

när man startar laddnings bilden/filmen i början man kan ladda ner såna men jag får inte över dom till xboxet

Comment

okej vi tar det från början.... du lägger inte in skins på bioset..... du lägger dem på hdn.... du måste ha en chippad xbox.... jag kör med evo-x oxh då ska man ha skins till evo-x.... har du avalaunch så ska du ha avalaunch skins...... du bara söker typ xbox skins evo-x på gogle så får du fram en massa skins..... du måsta ha en fungerande FTP anslutningen mellan xbox och pc..... du conectar och går in på c:-->skins tror jag det e...... skins kan ligga nånstans i nån map på c: men du får leta upp den..... ett skin är en mapp med två bilder och en fil...... i skin mappen så finns det en massa andra skins.... du tar bara mappen med ditt skin och klistrar in den där....... du rebootar boxen oxh nu ska skinet finnas i skin mappen på system utils...... lycka till

Comment

ok

då ska jag göra det tack så mycket

Comment

de e lungt..... du kan även ladda hem evox skin designer från www.xbox-scene.com och göra din egna skin....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X