jag blir galen hur f*n lägger man över skins på bioset måste det vara moddat eller känns som jag har försökt allt men inget verkar fungera hjälp!!!!!
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
aaahhhh
Collapse
X
-
okej vi tar det från början.... du lägger inte in skins på bioset..... du lägger dem på hdn.... du måste ha en chippad xbox.... jag kör med evo-x oxh då ska man ha skins till evo-x.... har du avalaunch så ska du ha avalaunch skins...... du bara söker typ xbox skins evo-x på gogle så får du fram en massa skins..... du måsta ha en fungerande FTP anslutningen mellan xbox och pc..... du conectar och går in på c:-->skins tror jag det e...... skins kan ligga nånstans i nån map på c: men du får leta upp den..... ett skin är en mapp med två bilder och en fil...... i skin mappen så finns det en massa andra skins.... du tar bara mappen med ditt skin och klistrar in den där....... du rebootar boxen oxh nu ska skinet finnas i skin mappen på system utils...... lycka till
- Citat
- Flag
Comment
-
de e lungt..... du kan även ladda hem evox skin designer från www.xbox-scene.com och göra din egna skin....
- Citat
- Flag
Comment

Comment