Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BT Motståndet sönder.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• BT Motståndet sönder.

Hej alla, jag vet att många har ställt denna frågan men jag har inte sett några svar... BT motståndet rycktes loss av att kabeln satt fast under dvd-rom foten det värsta är att ena kontaktplattan slets av så jag kan inte mäta motståndet alls, så min fråga är om någon kanske vet hur många ohm det är på eller vart man kan få tag på det?
    Fick det av tjejen för 3 v. sedan, skäms lite att jag har lyckats sabba det (ren otur egentligen)... Det är inget kul att jag måste sova på soffan för detta
    Chippet är ett aladdin Advance XT.
    Tack på förhand!

10K
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Tack för svaret Droopy, du menar förstås 10 kilo ohm? Det ska ju inte vara svårt att få tag på. Är du säker? Tack så jätte mycket

Comment

Vet du om det är ett vanligt standard motstånd?

Comment

10 kilo ohm, det värdet får jag fram när jag mäter i min box iaf. Ett standard motstånd borde fungera, bara att testa du har ju inte så mycket att förlora.
          Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Ska testa det, tack för all hjälp Droopy!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X