Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag vill chippa min Xbox!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag vill chippa min Xbox!!!

Jag har en xbox crystal och en dvd-brännare, vad behöver jag för att kunna:

1/spela spel från hårddisken?

2/spela dom brända spelen?

3/Om jag köper ett s.k lödfritt spiderchip och en STOR hårddisk installerar det, vad behöver jag göra för att få det att fungera som det ska?

4/Jag har hört att det finns något som heter superdisc, vad är det?
    Banned - spammat shit-for-free länk med referralkod

oj oj oj! sööööööök!!!!! allt står här på forumet......... e du rik köper du ett smartxx chip e du fattig köper du ett aladdin chip...... super disc är en anna dashboard som e långt mer avancerad än ms dahsboard....... som sagr söök.... allt står här lovar

Comment

SD är ingen dash utan en installations CD
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

oj.... fel av mig... ber om ursäkt..... på super discen följer det med evo-x som e en dash.....

Comment

Ja EvoXdash el RemoteX som den heter är standard dash efter SD installation.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av fanatic_power
            Jag har en xbox crystal och en dvd-brännare, vad behöver jag för att kunna:

1/spela spel från hårddisken?

2/spela dom brända spelen?

3/Om jag köper ett s.k lödfritt spiderchip och en STOR hårddisk installerar det, vad behöver jag göra för att få det att fungera som det ska?

4/Jag har hört att det finns något som heter superdisc, vad är det?

svar på frågorna:

1)chippa boxen

2) chippa boxen

3) flasha chipet sen köra Sd på nya HDDn

4) har dom redan besvarat i denna tråd.

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Tack alla för att ni tog er tid att svara , även om allt redan står på forumet...
              Banned - spammat shit-for-free länk med referralkod

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X