Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trasig Xbox säljes /delar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Trasig Xbox säljes /delar

Den startar i ca 3 s sen dör den igen, har även diverse reservdelar

Vilken version, crystal el svart och vad har du i övrigt för delar?
    Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

Jag bjuder 250:- för dvdläsaren!

Comment

Svart version har för mig det är en 1.1 ingen Crystal iaf..

Reaper glöm 250:-..

Comment

Droopy har även nätdel till gamla å XB å en kassflashad V1.2-1.4 vet ej exakt vilken version...

Comment

är den "kassflashade" v1.2-1.4 boxen en hel box el endast moderkort?
            Använd SÖK Funktionen innan du postar en ny tråd. De flesta frågor finns redan besvarade i forumet.

Comment

endast m-kort, kanske kan fixa resten av den är det ngt speciellt du söker?

Comment

nja, undrade mest om det var en komplett box men säg ett pris på rubbet ink frakt så ska jag sova på saken. Har en till på G om jag får något svar av säljaren vill säga.

BTW vad sitter det för läsar ei v1.1 boxen?

Comment

Sitter en Samsung i 1.1 vill ha iaf 650:- så delar vi på frakten...

Comment

du råkar inte vela bli av med en handkontroll?

Comment

Gravion tyvärr så har jag ingen, men kolla på giganten så att de hade för 199:-

Comment

Original inlägg av newbee
                        Sitter en Samsung i 1.1 vill ha iaf 650:- så delar vi på frakten...
                        Står över, köpte en crystal.

Comment

ok droopy

Comment

newbee har du kvar boxen? Vad är det för fel på det? Mjukvaru-fel/felflashat eller har du pajjat nånting vid lödning?

/A

Comment

aladdin64:

Den startar i ca 3 s sen dör den igen???? vet ej vad felet är?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X