Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ett jävla problem!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ett jävla problem!

Tjenare, har ett xenium ice i boxen som jag använt en tid utan problem då den plötsligt la av. Då jag startar xboxen blinkar eject knappen rött och startar om efter några sekunder, det upprepar den om och om och om igen. sätter jag den i recovery läge och försöker uppdatera chippet så verkar det fungera som det ska. Jag har även testat med en kompis chip men ingen förbättring.
    Sätter jag mitt chip i hans box fungerar det bra, så det verkar ju som om boxen är körd. Ska jag bränna upp skiten och sprida askan i havet, eller tror någon guru att det räcker om jag gräver ner den på bakgården för att detta problem ska sluta hemsöka mig?

eepromet som rykt? testa att kopiera din polares eeprom och kopiera över till din box

Comment

Ursäkta min okunnighet, men hur gör jag detta?
      Vart kopierar jag det?
      Via cd går inte pga omstartandet.

Comment

kolla alla lödpunkter, med tiden kan de lossna

Comment

Alla punkter verkar vara bra och eftersom chippet fungerar bra i recovery mode så måste problemet ligga någon annanstans.

Comment

Läs:
            http://forum.psxcare.com/support/sho...ghlight=eeprom

Comment

Original inlägg av EvilBoY

Tack, men den länken hjälper inte mig eftersom jag inte kommer åt några menyer. Kan jag fixa min eeprom på något sätt då xboxen startar om typ var 10de sekund? Jag har tillgång till en polares box om den kan hjälpa någonting.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X