Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Konstig termometer...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Enligt denna tråd

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=21432

så visar senare versioner av xbox media center rätt temperatur. Och det är ju helt logiskt att nyare program/dashboards klarar av det. Evolution-X dashboarden har ju inte uppdaterats på år och dar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Du kan börja oroa dig när xboxen stänger av sig och börjar blinka rött.
      Det har blivit så för mig.......boxen fungerar ca 2min sen blir bilden svart och den börjar blinka rött.......Vad göra ? Någon som varit med om detsamma ?
      Om temp stämmer så börjar den på 70 grader men stiger snabbt till 88 grader.
      Tacksam för svar.

Comment

Kolla fläkten, kolla att den inte står så den inte får luft, prova byt nätdel
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
          Kolla fläkten, kolla att den inte står så den inte får luft, prova byt nätdel
          fläkten fungerar.......vad kostar en ny nätdel ?

Comment

500:-

Comment

Gå in i XMBC välj inställningar, och sedan välj SYSTEM, där kan du ställa fläkthastigheten, dra upp den några procent så kanske det funkar?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X