Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Program För Fläkt

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Program För Fläkt

Jag undrar om det finns något program till xboxen som man kan ställa in fläkthastigheten med? (störs inte av lite högre ljudnivå)
    Banned - spammat shit-for-free länk med referralkod

verkar som om XBMC ska kunna fixa det...ska testa själv i eftermiddag

Comment

Har testat fläktinställningarna i XBMC och de fungerar fint. Drar ner fläkten till 2% när temperaturen är låg.
      Det enda problem jag har stött på är att på vissa fläkttyper så låter fläkten mer på lågt varvtal än på standardinställningen (dessa fläktar sitter framförallt i 1.6orna) blir ett morrande ljud i burken.
      Ver 1.4 <> SmartXX v2
      LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
      IR-Mod<>XBMC

Comment

Var ser man vilken hastighet fläkten har då? Jag kan inte ens se temperaturen längre i XBMC's senaste release (0205)....

Comment

Original inlägg av CalleX
          Var ser man vilken hastighet fläkten har då? Jag kan inte ens se temperaturen längre i XBMC's senaste release (0205)....
          Tryck ner höger "tum pinne" och välj "i" i menyn som kommer upp så får du info om det mesta.
          Ver 1.4 <> SmartXX v2
          LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
          IR-Mod<>XBMC

Comment

Perfekt! Tackar!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X