Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

X-box moderkort?????

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• X-box moderkort?????

Nån som vet var man kan få tag i moderkort till x-box. Misslyckades med en chippning. x-boxen är v1.4.

Jag antar att du ringt till PSXCare?

Comment

Säljer dom xboxprylar?

Comment

Jao tror det iaf.. Det rycktas på stan... pep till i örat och jag hörde Telefonnummer: 08-643 26 13 rabblas oxo..

Comment

Johann_83: hur har du misslyckats? vad får du för symptom?

Comment

Vi har inga 1.4 moderkort. Och inga moderkort alls kommer säljas förrän MS reder ut sina problem och får ut lite xboxar i handeln igen.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Felet är att xboxen är stendöd. Har provat byta nätdel men det hjälpte inte.

Comment

Johann_83: Om du bor i skåne så kom å lämna det eller skicka det så kan jag kolla på det för en rimlig peng om du vill...

Comment

Var i skåne då?
                  "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Bor tyvärr utanför Jönköping så det blir lite väl långt.

Comment

skicka den om du vill, var utanför JKPG?

Comment

Tidaholm

Comment

ok för jag brukar vara i jkpg:-D om du vill så skicka...

Comment

Ska något skickas så skall det skickas till oss

http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html

Du får skaffa ett eget forum om du vill jaga kunder på nätet :-)
                            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

*asg* ok sorry..

OBS! Raggar ej kunder:-D

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X