Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

byta hdd och sedan tillbaka igen

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• byta hdd och sedan tillbaka igen

jo min hdd i boxen brukar kvittra lite emellanåt och sluta funka. Lär då starta om den så brukar den funka igen. Eller jag förmodar att det är hdd:n iaf. Ingen med liknande problem?

Min fråga är nu att om jag ex skulle slänga i en annan hdd och göra i ordning den med dash och spel osv. Om det då visar sig att det är samma problem med den disken, dvs att det är nåt fel i burken. Kan man då slänga i den gamla hdd:n igen? Tänkte i så fall ha den nya disken i datorn... Kanske inte ska låsa den nya disken då det kanske kan strula till det... Har ju hört att man typ måste låsa upp disken innan man tar ur den osv. Men om den nu är låst och man sedan stoppat i den i boxen igen... borde inte det funka?
    PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
    PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
    PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
    360 JTAG Backup Console
    360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Du kan alltid stoppa in disken i samma xbox igen oavsett om den är låst eller inte.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
      Du kan alltid stoppa in disken i samma xbox igen oavsett om den är låst eller inte.
      ok kanon, tack..

men den disken jag stoppar in emellan får alltså inte vara låst när jag ploppar ur den för då är den körd? Eller kan jag i så fall stoppa i den igen och låsa upp den och sedan köra den i PC:n?
      PS3 Slim 320 GB @ 3.55 Kmeaw CFW
      PS3 Slim 250 GB @ 3.20 (Backup Console)
      PS3 Slim 120 GB @ 3.41 with Minimus AVR USB

360 JTAG With 500 GB USB External Drive
      360 JTAG Backup Console
      360 JTAGable Console

Wii @ 4.1E With WiiKey + Softmodded (500 GB HDD)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X