Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beginning from scratch

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

tjo...

nu har ja öppnat upp lådan för att se om de va nått som inte såg rätt ut, och det visar sig att chippet var ett aladdin 2 och att det satt i sin socket lite halvkasst så jag tryckte till det lite lätt... men det kan ju knappast vara det som orsakat mina problem innan eller hur? det fungerade ju fint tills ja ändrade nån inställning o då dog bilden och läsaren började skumma sig... men nu när jag startar de så startar det som "vanligt" utan bild men man hinner bara precis höra startsplashen bli klar innan det startar om och lampan blinkar grönt (brukar lysa orange).. nu börjar jag bli riktigt orolig...

inte för att det har med saken att göra men jag har även kollat upp vilken version det är av moderkortet och jag har en 1.6 (till min egen stora förvåning)

hansi, hjälp en stackars xbox noob upp på fötter igen
    Heffalump Ein neüer Freünd füer Winnie Puuh

Comment

Byte till SmartXX skulle nog fixa problemet eller ge lite mer ledtrådar.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men... det kommer kosta mig en förmögenhet med tanke på att jag troligen inte kan montera det själv och att ja bor ända nere i skåne och det kostar multum att skicka upp lådan till er (plus era kostnader och ett SmartXX)

Comment

tycker det borde lösa mina problem om jag reseta inställningarna i BIOS, eller? finns det något enkelt sätt att göra de?

Comment

Ja vi har allafall lärt oss en läxa av denna tråd att inte köpa xboxar från utlandet med hjälp av skumma malmöbor! AMEN! :P

Comment

men... de funka ju fint tills jag börja klabba till de...

det vi har lärt oss e ju att jag inte e speciellt pro när de kommer till XBOX :P

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X