Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Byta kass dvdläsare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Byta kass dvdläsare

Tjabba

Jag har en fråga jag tänkte att någon kanske skulle kunna hjälpa mig med. Det är så att på senare tid har min xboxläsare (philips) börjat lagga en massa och får read-disc error stup i kvarten. Så jag tänkte byta läsaren till en ny fungerande. Så här är min fråga, fungerar alla xboxläsare på alla xboxar? exempelvis om jag köper en Samsung. fungerar den på min xbox trotts att jag hade en philips innan?

Tacksam för svar

/Johan

japp

Comment

Original inlägg av psychocowboy
      japp
      Har du provat själv?

Comment

Jag har förmodligen inte prövat alla kombinationer men många utav dem, har inte direkt hållt ordning på dem =) Har aldrig hört talas om nån som har haft nåt problem med detta..

Comment

kan man byta dvd utan chip i boxen
          typ en från min dator
          adda 16db fläkt 27cfm (numera 56 grader cpu).
          numera kortslutet mammakort

Comment

Original inlägg av killemall6
            kan man byta dvd utan chip i boxen
            typ en från min dator
            Du kan byta till en "vanlig"-dvd men med vissa begränsningar. Det finns dock vissa modeller som går att bygga om till en xbox-dvd. Dessa är dock väldigt dyra då de inte tillverkas längre. Sök på forumet alt. xbox-scene för mer info, finns hur mycket som helst.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X