Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nätdel (psu)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nätdel (psu)

Hej!

Någon som vet om det går att använda en nätdel 20-pin som troligen har suttit i en v1.3 box i en 1.0/1.1 xbox och i så fall hur man fixar till det?

Ström kontakt på moderkortet 1 rad= V1.0, 1.1
    Ström kontakt på moderkortet 2 rad=V 1.2-->

Så det passar EJ
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

så långt va ja oxå med så ja kanske borde formulerat om frågan. Det borde ju kunna gå att bygga om kontakterna så man kan få den att fungera?

Comment

Ja, det borde gå. Jag säljer nätdelar med dubbla kontakter på, dom fungerar i båda.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Finns t.o.m nätdelar som har det & 100/220 Swich
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Ja, dom jag säljer har den switchen...

Comment

Skumt, det var jag som skrev inlägget ovan...
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

haha det har hänt mig 20-tal ggr och jag har påpekat detta till er åxå

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X