Funkar en helt vanlig hårddisk som man har i datorn till xboxet?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ang. hårddisk
Collapse
X
-
JaLäs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Inte ovanliga, men det finns ju t.ex. SCSI, SATA, USB, Firewire m.fl "standarder" som INTE passar till xboxen.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Aha...nu sa hansi fel!!!!! Det går visst att andvända usb HDD:s på xboxen...men linux och adaptor!Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment