Hejsan, jag har moddat min xbox med en Papst 8412N/2GL fläkt. Efter moddningen så blev xboxen rejält mycke tystare men, också mycket varmare. Efter spelande ligger min cpu på ca. 79 grader!! :O Fläkten blåser väldigt dåligt, även ganska klent om jag drar upp den till 100 %, orginalfläkten blåste mycket bättre men lät ju som fan! Har sett andra som satt i en likadan fläkt som jag men utan problem. Så nu undrar jag, vad ligger era xboxar på och med vilken fläkt?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på BRA fläkt?
Collapse
X
-
-
-
-
Filter
-
Administrative
new posts
-
Ja, jag vet att termometrarna inte visar rätt men i senare versioner av xbox madia center så visar den rätt temp. Desstutom vet jag att jag har värmeproblem eftersom att dels är luften som kommer ut bak på xboxen väldigt varm och dels så har den lagt ner ibland mitt i spelandet pågrund av att den ha bilvigt för varm.
- Edit
- Citat
- Flag
Comment
-
Är det inte frostvarning om du kör -45?Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Det stavas <45 :-)Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
"~" betyder "ungefär"
"<" betyder "mindre än"Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment