Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hur kan ja låsa upp en orginaldisk..?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hur kan ja låsa upp en orginaldisk..?

tjenahejsan!

har provat låsa upp min orginaldisk nu men de går inte... detta kanske för att den aldrig har varit upplåst i sin "orginal xbox" utan den monterades ut samtidigt som xboxen vart chippad. har testat atapwd men den säger bara "busy" typ. hur kan jag göra nu när ja inte ha kvar just den xboxen den satt i?
    Last edited by CapTN; 2005-06-21, 16:13.

Släng den om du inte behöver en brevpress.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

de e alltså 100% kört?

Comment

går det inte att låsa upp med partion magic eller nått?

Comment

de har inte funkat förut me andra orginaldiskar. partionmagic går helt enkelt inte att starta . men ja undra om de går me linux!?

Comment

Var något oklart med mitt svar?
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Du måste kunna den nyckelsom hdn e låst med och den e jag till 99% säker på att du INTE kan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X