Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Undrar om det är möjligt..

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Undrar om det är möjligt..

Hejsan.

(Hårddisk som jag har i = 1)
    (Hårddisk som jag undrar över = 2)

Jag och en bekant sitter och diskuterar uti om det är möjligt att byta hårddisk i xboxen till en annan och installera superdisc och använda nr 2 ett tag och sen kanske nästa dag byta tillbaka till nr 1 utan att behöva göra några extra ingrepp,typ att låsa,låsa upp disken.Eller har det nåt att göra med eeprom och bios?

Tack för svar...

Inga problem. Om du låst disken så vill du nog låsa upp den innan du tar ur den. Och kopierar du allt i e:\ mellan diskarna så behåller du dina gamesaves också.

Om du använder xbox live kommer du bli bannad om du försöker gå online med olika hårddiskar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X