Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny DVD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny DVD

Hade tidigare en Samsung läsare i min tidigare box, den total haverade dock, inkl hela xboxen. Den nya som jag fick har en Philips läsare, och den vill nu inte läsa mina Memorex +R och Packard Bell +R skivor. Vilket förstås min Samsung gjorde.

Det tråkiga är att det är ca 30st skivor med delvis många bra spel på.

Har tyvärr inte ISO filerna kvar, å ladda ned allt igen är inget alternativ.
    Bygga en ISO fil från DVD läsaren i datorn med Qwix verkar inte funka, "copy DVD" i Nero verkar inte funka.

Hur kan jag på ett enkelt sätt få över dem på skivor som min Philips kan läsa.

Hjälp..

Använd programet DVD Decrypter, finns HÄR.

Starta programet, tryck r (read) på tangentbordet, sätt i din skiva med spelet i din cd-läsare i datorn, välj rätt läsare i "Source", sätt "Destination", tryck sen på den stora knappen som visar DVD-skiva > HDD.

Du kan även använda DVD Decrypter till att bränna dina spel sen, tryck då w (write) på tangentbordet välj "Source" (filen du ska bränna), sätt i en tom skiva in din dvd-brännare, välj brännaren i "Destination" och tryck på knappen som visar HDD > DVD-skiva. Busenkelt!

Hoppas detta hjälpte dig!
    C-J är permanent avstängd från forumet pga kringgående av ***-filtret och hänvisningar till konkurrerande företag.

Comment

Verkar ju onekligen mycket enkelt, till råga på allt så har jag redan DVD decrypter.
      Åk när jag testat.

tackar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X