Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kass xbox eller?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kass xbox eller?

Jag har ett fete problem , jag har öppnat och bytat Hdd många ggr o pillat o löddat o grejat i många xboxar, men jag har en hemma nu som jag inte fattar mej på när jag startar den med vilken hdd som hellst så får jag 06 error och som jag fått reda på betyder det att hdd är låst, men om jag inte har org hdd till just denna box, hur ska jag då kunna låsa upp någon annan hdd så att jag kan använda boxen? om jag bara har låsta org hdd:ar Finns det nån lösning???

Ja, köp en vanlig pc-hårddisk och sätt i. Eller köp en upplåst hårddisk från oss för någon hundring.

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=212&xSec=35
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X