Ngn som vet vad som kan tänkas gå sönder när åskan har slagit ner i boxen? Ngn som vet hur detta lättast går att laga, ca pris??
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Åskan slog ner
Collapse
X
-
Skadan bör väl begränsas till matardelen. Jag har sett en del slaktade boxar på vissa annonssajter för en billig peng...Last edited by CoreyTheMaggot; 2005-10-14, 21:59.
- Citat
- Flag
-
Du kanske har garanti kvar på boxen om den inte är moddad. 2 års garanti. Säg för tusan inget om åska, säg hellre att det blixtrade om nätdelen...
Annars har vi nätdelar för 500:-Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja, skickar du den så blir det nästan 400:- i fraktkostnader och 600:- för nätdel+arbete.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Här kan du se vilken version du har: http://www.xbox-scene.com/versions.phpOriginal inlägg av rejjo, 5 april -06
"Har du inget och göra, skriv en guide!"
- Citat
- Flag
Comment

Comment